marți, 15 noiembrie 2011

Dragostea e totul!


       Intr-o zi de toamna o fata era singura prin parc gandindu-se la cum ar fi ca ea sa fie cu cineva si insfasit sa fie fericita.Pe drum s-a intalnit cu Robert.el era cu o fata numita Jessica.era o fata frumoasa si speciala pentru Robert deoarece ii facea toate poftele lui pentru ca era foarte bogata si ii oferea toata iubirea ei.
        Eve il placea mult pe robert dar stia ca el nu s-ar desparti de Jessica si in plus Eve ce i-ar putea oferii inafara de dragoste.?
    Robert vazand-o ia spus:
-Hey Eve ce faci?
-Hey!Uite ma duc pana undeva pentru ca am putina treaba!Tu?
-Da uite eu cu Jessica mergem pana la ea.Adica o conduc stii tu ..in ce parte mergi,incolo?
-Da de ce?
-Cheam-o sa vina cu noi de ce sa mearga singura?Doar e prietena cu tine nu Rob?a spus Jessica cu vocea ei suava.
-Da..haide Eve!
-Bine!
Pe drum Jessica si Robert se tineau de mana.Au povestit multe lucruri dar nimic special.
Ajungand la casa Jessicay aceasta a spus:
-Pai..ma duc !Ne vedem maine !Pentru ca stiti voi de min..dorm la camin..ma intreb cu ce idioata o sa stau ..Doamne..cu unu dintre aia care nu au stil si sunt dezordonati..deci.. ii urasc
Dupa ce sau salutat Eve a mai mers putin cu Robert.In acest timp ei au purtat un dialog:
-Si esti fericita ca vei sta la camin?
-Da..dar poate nu o sa imi placa colega de camera..stii mi-ar placea sa stau cu Jessica ..adica nu stiu ea e altcumva..stie sa se comporte foarte frumos..
-Da,stiu...sincer multi spun ca eu sunt cu ea pentru bani,dar nimeni nu ma crede ca mi-as da si sufletul pentru ea..daca nu as fi iubito nu m-as fi bagat pentru ea atunci cand un baiat a lovit-o..dar eu am sarit sa o apar si mi-a cauzat probleme dar nu mi-a pasat.
-Da stiu se vede ca o iubesti!
-Ok,mai vorbim..pa!
-Ceao!
In urmatoarea zi asa s-a intamplat ca Eve sa stea in camera exact cu Jessica!Amandurora le convenea deoarece se intelegeau foarte bine.
In prima seara Jessica ia spus lui Eve:
-iti place de Robert asai?
Eve sa inrosit si a zis ca o voce ragusita:
-Da putin de ce ?
-Pur si simplu vroiam sa stiu!Dar te rog mult nu ma face sa ma despart de Robert pt ca il iubesc enorm si nu vreau sa renut la el.
-Nu as face asta niciodata..si orcum el nu s-ar uita la mine ..adica uita-te si tu eu sunt urata,nu sunt bogata ca tine si nici nu am atat de bune maniere ca ale tale.
-O, nu te subestima Eve !El mia spus ca tine la tine ca la o sora.
-Stiu dar mereu mi-am dorit sa fiu cu el ..dar cand am reusit ceva..ai aparut tu in ochii lui si ma uitat ..chiar imi pare rau ca nu pot sa fiu cu el dar nu am ce sa fac.
-O Doamne saraca de tine.
-Nu e nimic.
Urmatoarea zi un baiat pe nume Kaleb a inceput sa ii faca ochii dulci lui Eve..aceasta la acceptat de la inceput si cu tercerea zilelor au hotarat sa fie impreuna.
Eve a inceput sa fie fericita si sa tina din ce in ce mai mult la Kaleb,dar atunci cand venea in camera il vedea pe Rob cu Jessica si se intrista..Intr-o seara cand sa intors de la o plimbare cu Kaleb,a vazut-o pe Jessica pe pat plangand.Speriata a fugit la ea si ia spus:
-ce ai patit Jessica?
-Robert...Robert S-a..S-a...nu pot sa o spun!!
-Ce s-a intamplat?
-S-a despartit de mine.
-O Doamne Jessica...chiar acum?
-Da a spus ca te vrea pe tine si ca il va face pe Kaleb sa te lase balta.
   In sufletul meu eram putin fericita,dar totusi ma durea sa o vad pe Jessica asa si sa ma despart de Kaleb acum ca deja am inceput sa tin mai mult la el.
-Nu cred ca Rob vrea sa fie cu mine !
-Ba da stii defapt eu orcum ma mut intr-un alt oras!
-Sa stii ca nu te voi uita niciodata deoarece esti o prietena speciala pentru mine cu toate ca am fost invidioasa pe tine la inceput.
-Nici eu nu am sa te uit promit!
Jessica chiar sa mutat din oras..iar dupa o vreme Robert s-a intalnit cu Eve si i-a spus ca vrea sa fie cu ea deoarece si-a dat seama ca o iubeste mult si nu conteaza nimic decat iubirea.
 
 
            A fost scrisa de una dintre cele mai bune prietenele ale mele,Danusia!Te iubesc!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu